Gratis 42 TIPS voor meer ZICHTBAARHEID

Doe de test, en je krijgt de gratis tips METEEN!

ZELFTEST voor vrouwen: Hoe profileer jij je?

Bij een gezonde carrière ontwikkeling is het belangrijk voldoende zichtbaar te zijn voor de mensen die belangrijk voor je zijn. Doe deze korte zelftest en ontdek of jij jezelf voldoende profileert. Bij de uitslag van de test vind je een link naar
42 TIPS voor je Zichtbaarheid“.
Je krijgt dan ook de uitslag van de test.
Veel plezier!
Riet de Vlieger
Image Companion

Je profilering behoeft aandacht

Je hebt je aandacht bij je werk. Je gaat er van uit, dat dat voldoende is om verder te komen in je carrière.
Misschien heb je een introverte persoonlijkheid en voel je je minder op je gemak als je in het middelpunt staat.
Let op! Als je geen aandacht aan je profilering besteedt, denken mensen niet zo snel aan jou, hoe goed je ook bent in je werk.
De 42 TIPS voor je zichtbaarheid download je hier

Je profileert je wel, maar niet op alle gebieden

Jouw zichtbaarheid heeft je aandacht. Daardoor ben je zichtbaar in sommige kringen.
Om jezelf optimaal te profileren, kun je het best een aantal gebieden meer aandacht geven. Bijvoorbeeld hoe je je kleedt, je houding, of je manier van netwerken of presenteren.
Veel succes met je verdere loopbaanontwikkeling.
De 42 TIPS voor je zichtbaarheid download je hier

Je profileert je, maar niet op alle gebieden even sterk

Jouw zichtbaarheid heeft je aandacht. Daardoor ben je zichtbaar in sommige kringen.
Om jezelf optimaal te profileren, kun je het best een aantal gebieden meer aandacht geven. Bijvoorbeeld hoe je je kleedt, je houding, of je manier van netwerken of presenteren.
Veel succes met je verdere loopbaanontwikkeling.
De 42 TIPS voor je zichtbaarheid download je hier

Je profileert je krachtig

Je bent je bewust van een goede profilering.
Mogelijk heb je een extraverte persoonlijkheid of heb je je sociale vaardigheden goed ontwikkeld.
Let op, dat het profileren van jezelf niet ten koste van anderen gaat. Dan gaat het tegen je werken. Het gaat erom een goede balans te vinden tussen jezelf en en de ander.
Met de 42 TIPS voor je zichtbaarheid kom je wellicht op een paar ideeën om je manier van presenteren te nuanceren. Veel succes.
De 42 TIPS voor je zichtbaarheid download je hier

Hoe gedraag je je op je werk?

Ik doe rustig mijn werk. De mensen die met mij werken kennen me wel

Ik ben nogal haantje de voorste. Ik bemoei me makkelijk met dingen. Ze houden wel rekening met me

Ik ben een actieve netwerker. De mensen in mijn netwerk weten vrij goed waar ik mee bezig ben

Ik ben geen prater. Ik doe mijn werk goed en nauwgezet. Ze kunnen echt van mij op aan.

Wat doe je in de wandelgangen van een conferentie of externe bijeenkomst?

Ik voel me nooit echt op mijn gemak bij die gelegenheden. Ik ga vaak samen met iemand. Dat vind ik fijner

Als het even kan probeer ik bij de sprekers te zijn, tenminste als ik niet in de organisatie zit

Ik doe mijn ronde in de wandelgangen. Er zijn altijd wel een paar mensen die mij even aanschieten

Ik voel me onwennig en hoop dat ik ergens kan aansluiten. Lukt dat niet, dan blijf ik niet zo lang

Hoe zie je er doorgaans uit gedurende je werkweek?

Ik kleed me bescheiden. Ik houd er niet van om op te vallen

Ik heb een opvallende verschijning, echt een eigen stijl. Mensen zien mij nooit over het hoofd

Ik ben netjes verzorgd, rustig van aard.

Ik houd van vrouwelijke kleding; en zie er meestal mooi uit

Hoe gedraag je je meestal in vergaderingen?

Ik zit op het puntje van mijn stoel, en doe actief mee.

Ik bereid me goed voor, zodat ik vooraf weet wat ik wil gaan zeggen. Als het nodig is, zal ik mijn punt maken. Kort en krachtig.

Vergaderingen zijn verplichte nummers. Ik maak er het beste van. Vaak kan ik nog een paar mailtjes beantwoorden tussendoor.

Ik ben meestal de voorzitter, en doe wat van me verlangd wordt

In hoeverre ben je online vindbaar?

Ik heb een LinkedIn profiel, maar daar heb ik al een tijd niet naar gekeken

Ik zit op Facebook, vooral privé vind ik dat wel leuk

Ik besteed dagelijks aandacht aan mijn Social Media, met name zakelijk. Heel doelgericht.

Daar doe ik niet aan mee. Dat kost me teveel tijd.

 


Niet de test, wel de tips? Klik dan hier!